Ryggbiff i nya elgrillen

Äntligen har jag hittat en bra elgrill!
Kan verkligen rekomendera OBH Nordica Optigrill. Den får 10/10 av mig.

Trodde att det skulle ta lång tid att grilla och inte äns bli bra. Men denna ryggbiff blev helt enkelt superbra. Ville ha den "medium" och det blev den. Helt perfekt.
Hade lagt den i vitlöksmarinad innan så smaken blev dessutom helt perfekt den med.
Eftersom det enbart blev en test denna första gång så gjorde jag pommes i ugn. Något jag verkligen ogillar, så det åt jag inte så mycket av. Däremot biffen och den grillade paprikan och löken.

Absolut det bästa i grillväg flr inomhusbruk och jag rekomenderar den verkligen då den är lätt att förstå sig på, den piper när den är rå, medium och välgjord. Du väljer själv!
Inte nog med det. Den är helt enkelt lätt att göra rent. Du lossar bara dom 2 grillplattorna och diskar rent samt underdelen där fett eller marinad hamnar.
Bra pris och superbra! Denna kommer användas flitigt i mitt kök.
Som sagt, jag ger den 10/10!

Kommentera här: