En torsdag med massa ärenden

Igår torsdag hade vi massa ärenden så det blev en hel del springandes i stan fram och tillbaka. Men det var ett skönt väder så vi njöt. REAN gjorde att stan livades upp med massa folk, vilket var trevligt. Själv gillar jag inte den hyperaktiva rean alls, folk sliter i kläder och långa köer till både omklädningsrum och kassor. Nej, behöver jag något kan jag köpa sen. Bästa fynden gör man på sportaffärerna om man ska ha något. I år behövde jag inget. Är ingen som köper bara för att liksom.
Däremot köpte vi faktiskt en till ny hundbädd - på rea! Där fyndade vi rejält. Och den turades dom om att sova i hela kvällen igår. Så den älskade hundarna för en gång skull.
Idag har jag dessutom fyndat på nätet. KICKS har sin rea så då passade jag på.
Hundmat är beställt också, dock inget billigare. Att köpa specialfodet är svindyrt men ett måste.
Idag har vi ett fantastiskt soligt och klsrt väder och det ska njutas av.
Sen blev jag så oerhört glad när ett meddelande kom igår att min kära vän har blivit farmor till en liten underbar prins. Första barnbarnet. Vilken lycka!
Nu inväntar vi nyåret och jag hoppas att alla djur inte måste lida pga dessa raketer. Ingen förstår vilket helvete dom får utstå.







Kommentera här: