Semester och hög värme

Är inne på min 3:e veckas semester och har haft sol och extrem värme hela tiden. Igentligen borde jag inte klaga, men nu är det olidligt både för människor och djur.
Pga den torka vi har så brinner det i skogar Sverige runt och imorgon onsdag förväntas de Italienska planen anlända för att vattenbomba. Jag behöver inte säga mer. Nu är det värre än förra gången. Vi behöver regn nu!

Årets Summer Meet har passerats, årets största bilfest. Jag uppfattade den som lugn. Vi hade enormt trevlugt med picnic och träffade lite folk.

Stockholm har vi hunnit med 2 ggr redan och 1 till är planerad.
Badat och solat har varit helt underbart. Ätit ute en massa gott har vi förstås gjort.
Nu ser vi fram mot nya aktiviteter av den semester som är kvar. Dock jobbar jag hemifrån 1 gång/vecka.
Njut av er semester, blir kanske inte så mycket uppdateringar nu. Va rädda om er och drick mycket vatten!











1 Älskling :

skriven

Älskling jättebra skrev blogg å foton 👍🏻👍🏻❤❤

Svar: Tack❤❤❤
Anki Klang

Kommentera här: