AW med vännerna

Efter jobbet igår var det vår kväll. Vi tjejer som hållt i hop på jobbet i många herrans år. Som alltid har vi massa att prata om. Goa skratt och humor till max. Alltid så trevligt. Kvällen avslutades på Bishop, så mysigt där och en hel del folk. Tyvärr var det full storm ute men sol. Att sitta under tak gick lika bra.
Tack kära vänner för en mycket trevlig kväll❤

Glömde hälften. Idag tackade vi av vår "Tekniksprångare" på jobbet som varit hos oss 6 månader. En riktig superkille. Vi har fått en mycket bra kontakt och den tänker jag bevara. Han tackades av med tårta. 
Han har haft en rosa kaffemugg alla dessa månader som jag suktat efter. Idag fick jag den. Då han säger till mig: "Anki, glöm inte titta under muggen". Då kom tårarna. Men då hade han lämnat oss redan.
Lycka till nu i USA hos familj, släkt och vänner. Håller tummarna att du nu kommer in på KTH och får plugga till Civilingenjör och få ditt drömjobb som forskare. Jag vet att du fuxar det! Sen har du hela världen framför dig. Finaste killen är värd det bästa. Du kommer vara saknad. Tack för alla fina månader!










Kommentera här: