Aktiviteter på jobbet

På jobbet har vi det underbart svalt, så det är riktigt skönt att jobba. På rasterna sitter vi ute.
Idag hade vi lite aktiviteter genom Benify. Genom Benify har vi massa förmåner på jobbet och då menar jag rabatter. Man kan köpa allt från färg till resor med rabatt. Idag fick vi prova elcyklar av bästa kvalitet. Jag provade en som skulle kosta mig totalt 14.626:- och då är elrabatten avdragen från Naturvårdsverket. Du vet väl att om du köper en elcykel så skickar du in dit och får rabatt?
Den här hade tjocka däck och batteriet satt inlåst i den kraftiga ramen. Jäklar vad den guck. Går upp till 25-30 km/timme👍

Vi kunde även testa synen. Synsam var där. Så jag passade på att testa mig. Inget direkt roligt resultat men bara att acceptera läget och ta sig i kragen nu.
För övrigt har det varit en bra dag, massa att göra så jag kom ifrån jobbet lite senare än vanligt. Hem för att grilla.
Imorgon fortsätter värmen. Idag över 30 grader. Önskar jag kunde ligga i en pool hela kvällen. Vi njuter!



Kommentera här: