Ett tag sen jag blogga & nu nalkas jul

Mycket har hänt sedan jag skrev sist. Nu är det dessutom vinter och julen närmar sig. Ska bli skönt med lite ledighet. Det här året har varit tufft med förändringar hela tiden, mest på jobbet. Men som ni vet fick vår älskade Inga somna in i augusti. Det är ett stort tomrum som inte går att beskriva. Trodde aldrig det skulle kännas så här. Trodde Inga skulle överleva alla hundar. Saknaden är ibland olidlig. Första julen utan henne, men i år gör vi den speciell och den gör vi för Inga.

Nu nalkas jul och det innebär förberedelser. Men det går bra. Tar det lugnt. Har även fått veta att jag ligger nära typ 2 diabetes så går nu på kontroller. Jag fixar det!

Igår var vi på stan, ett city på väg att dö ut tyvärr. Men igår lyste den upp med många människor i julhandeln. Vi shoppade lite på Lewis Store och Rituals. Tog en liten god brunsh denna gång på Redfellas, det var läbge sen. Härligt väder ute och frisk luft. Gillas!
Vi har även haft årets julfest med jobbet, i år blev det på nya O'Learys med ABBA julshow. Superbra! Och bästa julbordet. Helt fantastiskt!

Kvällen avslutades med chlimarinerade revbensspjäll (ärligt köpta🤣) och lite film.
Ser nu verkligen fram mot julen trots att den inte kommer vara sig lik. Men ledigheten behöver jag. Älskar min familj❤

Färdig för årets julfest 2018



Jag och min fd kollega Linda på julfesten❤




Kommentera här: