En dag på Erikslunds shoppingcenter

Trots att jag även idag känner mig hängig så tog vi bussen ut till Erikslund. Skulle köpa massa nyttiga bra att ha saker. Allt blev köpt jag skulle ha och jag hittade även jeansen jag bara trånat efter ... Nudie jeans. Inne på Kennedies fanns dom och jag fick suverrän hjälp. Märks direkt när man kommer in att det är en mer "stil" butik. Är så himlans glad nu.

Igår kom ju även vår nya tvättmaskin så den testas för fullt nu. Dagens moderniteter är dock ändå enkla. Tack och lov.

För er som inte vet, så fick vår Inga somna in hastigt den 6/8. Akut livmoderinflammation, köldköttelproblem och blåsljud på hjärtat. Vi tog ett gemensamt beslut med vår underbara vetrinär. 
Det var så fint allt. Men hon är så saknad. Vi kommer aldrig glömma denna sessa. Men hon somnade in i mina armar så fint.

Ikväll är jag slut. Artrosknät värker och jag är jätte hängig. Något skit i kroppen som inte vill ut. Det blev hämtpizza ikväll och nostalgikväll med Columbo säsong 3.

Kommentera här: