Äntligen helg!!!

Äntligen är helgen här. Har varit rätt sliten den här första veckan på jobbet då jag ännu inte är helt återställd från influensan. Ska bli skönt att bara vara.
Den här veckan har det varit rätt kallt ute och vi fick dessutom massa snö som frös på. Det blev isgator. Inte lätt att ta sig fram till jobbet men det gick.

Tidugare beställde jag en ny kloslip till hundarna. Har haft Osters tidigare i många år. Men den har gjort sitt. Nu hittade jag en för 199:- som fått bra kritik. Testade den snabbt idag när jag hämtade den. Snabb leverans. Inte lika stark som min gamla men den är tyst och smidug att ha i handen. För dom pengarna helt OK!
Köpte den på Tinybuddy så vi får se hur länge den håller. Men klart värt att testa.

Imorgon ska jag baka matbröd, mina goda tekakslimpor. Bara älskar dom och dessutom smakar dom gott i flera dagar vilket bröd inte brukar göra.Ikväll lite film och soffläge. Till kvällsmat gjorde jag högrevsburgare med bröd, jalapenodressing, senap, rödlök och saltgurka.
Önskar er alla en toppenhelg!






Kommentera här: