Efter ledighet kommer jobb...

Igår arbetade jag hemma för vi skulle ner på stan då vi hade bokad tid. Fick en massa gjort när man får jobba utan att bli störd. 
Innan vi gick till vår bokade tid hann jag fynda lite, vilket jag absolut inte var ute efter. Vi hann ta en gofika på Systrarna Ericsson också. Riktigt gott med färskt fikabröd.
Efter den avtalade tiden avslutade vi med att köpa med oss Spicy Hot hem så slapp man den stressen. Efter kl 20.00 var det dags för mig att fasta eftersom jag skulle ta fasteprov idag på morgonen. Värsta jag vet att vara utan frukost. Inget äns att dricka.
Var på läkastation i god tid och kom in ganska fort för fasteprovet.
Sen efter det bar det iväg till jobbet. Så underbart skönt att promenera.
När jag väl kom till jobbet var jag både törstig och vrålhungrig. Då det blev direkt frukost. Smörgås och te!
Dagen gick relativt fort och jag jobbade undan en hel del, löste ett problem vilket alltid är kul.
Tog en härlig promenad hem och så var det dags för kvällsmat. Avslutade kvällen med en serie på dvd vi ser på.
Imorgon fortsätter jag att promenera till jobbet och även hem. Nytt år, nya tag!





Kommentera här: