En bra lördag

Idag har jag fått en hel del gjort som jag inte orkat då jag varit sängliggandes i influensan. Dock så hostar jag rejält fortfarande.
Imorse efter fruksost började vi med att rensa ur frysboxen. Det blev rejät med påsar så vi fyllde nog tunnan. Nu är det nytt år med ny mat!
Tvättmaskinen har gått varm. Så mycket man inte tvättat under sjuktiden. Bytt sängkläder och även hunnit med en isig promenad i härligt soligt väder. Tyvärr höll luftrören på att hoppa ur munnen haha! Huvudsaken jag fick luft. Handlat lite som behövdes.
Ikväll gjorde vi högrevsburgare och såg på Columbo. Nu börjar kvällen gå mot sitt slut. Men ändå några timmar kvar.

Beställde förresten en ny batteridriven kloslip till hundarna. Har hört bra om den och även läst bra kritik. Min gamla Oster har nog hängt med i minst 5 år och har gjort sitt. Men den har varit suvverrän. Nu ville jag testa något nytt. Spännande! Berättar mer sen när den kommer och jag testat den!






Kommentera här: