God fortsättning!

Nu sjunger ledigheten på sista timmarna. Vilken underbar semester jag haft med mina kära. Har tagit dagen som den kommer och inga måsten och JAG lyckades! Förutom att förberda julmat och nyår förstås.

Igår var det alltså nyårsafton och den tillbringade vi hemma i all sköns ro med hundarna. Dom var avslappnade och brydde sig inte nämnvärt. Samson titta upp så fort han såg något på himlen men han är enbart nyfiken. 
Sista kvällsrundan som även den var ett rejält smällande brydde han sig inte alls. Så undebart skönt!
God mat och bubbel firade vi in 2019. Jag trodde det var millenium!! Det jag inte kan förstå hur man kan fyra av direkt inpå husknuten och dessutom stå med hundar mitt uppe i det. Hur tänker man? Förmodligen inte alls. 
Tänker på alla djur som fått och lider ännu pga allt spektakel. 
Imorgon är det alltså dags att återgå till verkligheten. Jobbet. Nu får man bara se fram mot nästa ledighet.
Sist men inte minst firar vi Samsons 8 årsdag idag! Grattis vårat Guldkorn🎉
Önskar er alla ett bra 2019 med kärlek, omtanke och glädje!

https://youtu.be/GrEmxSaPkMM

Nyår 2019 min film









Kommentera här: