Shopparlördag

Idag hade jag lite sovmorgon. Underbart skönt. Hundarna sov trots att jag gick upp. Ibland är dom riktiga sjusovare.
Startade dagen med frukost och sen ut på en kortare promenad med hundarna. Det är kallt i snön så jag tänker på deras tassar trots att dom älskar kylan och snön.
Sen var det bara att fixa sig i ordning för en tur till shoppingcentret. Hade redan bestämt mig för IKEA. Handlade det jag skulle och tog mig sedan en wienerkirv med bröd. Så gott! Gick iväg till övriga butiker och köpte det jag hade på listan och sen var det att åka hem. 
Ibland får man allt gjort snabbt. Hade bestämt mig för att INTE kolla på kläder. Det har jag gott om redan och behöver inget nytt. Gäller att stå på sig. Nästa månad firar vi ju 11 års förlivning och då beger vi oss som vanlugt till underbara Stockholm - vår favoritstad. Där vi ska äta gott och bara må bra. Längtar!
Här hemma har jag pysslat lite och tvättmaskinen får jobba. Sen blir det lite mat och mys till "Morden i Midsummer". Jag och hundarna.
En härlig lördag har jag iallafall haft och fortsätter att njuta av den.

Kaffe och tekakslimpa med Prosciutto Crudo
Nu ska det bakas mera tekakslimpor

Ny dörrmatta som inspekteras av Arnold













Kommentera här: