Lunch med kollegor

Här i veckan ordnade jag en gemensam lunch med mina kollegor. Jag hade valt Saluhallen Slakteriet och deras hamburgare av högrev. Har hört talas om dessa hamburgare och ville förstås testa. Så vi åkte dit. Måste säga att den var riktigt god. Serverades med pommes blandat med sötpotatis pommes. Har ätit högrevsburgare på vissa snabbställen i stan men inte fått den där WOW känslan. Men den fick jag faktiskt här. Dessutom gillar jag den mysiga miljön, den ger en varm känsla med hög mysfaktor. Naturligtvis finns ett antal matställen till att välja på. Skulle vara kul att testa Vegobuffen som också fått bra kritik.
Blev iallafall mätt men inte så där mätt att man skulle kunna somna. Kommer förmodligen att äta den fler gånger. En mycket trevlig och avkopplande lunch med mina kollegor blev det!





Kommentera här: