Fortsätter njuta av semestern

Är nu inne på min 2:a veckas semester. Njuter av att inte behöva passa tider även om jag vaknar tidigt. Att få gå upp och bara vara i lugn och ro. Höra fåglarna kvittra och allmän tysthet.
Årets Summer Meet är över och staden har återigen somnat. Cruisingen var toppen trots dåligt väder. Men på lördagen sken solen upp och vi bänkades oss med stolar och underbara vänner. Blev en härlig avslutning på allt.
I måndags blev en tur till både stan och Erikslund. Lunch först på Subway. Himmelskt gott. 
Besökte Arken Zoo och handlade för Arnolds räkning lite mot hans hemska tassar. Så nu går vi in fullt för att få bukt med dom.
Igår blev det besök hos vår vetrinär där jag köpte servetter/swipes mot svamp. Herregud ... 399:-!! Men dessa är bra mot det mesta så klart värt varje krona.

Idag skiner solen, underbart! Ska träffa en underbar vän idag och ta en fika. Ser verkligen fram mot det även om vi träffades på cruisingen. Vi har alltid så mycket att prata om så tiden bara rinner iväg. Kommer köpa med mig Thaimat hem så ikväll blir inget att stå vid spisen. Älskar Asiatisk mat så det kommer gå ner lätt.
Jobbade dessutom lite igår kväll. Var lite som måste göras. Men det gick fort. Bättre att kolla dag för dag om jag kan så det inte hopar sig med jobb, då är det inte lika roligt.

Idag på morgonen fick Arnold sin lille rengöring med swipesen. Bara att hålla på och inte ge upp. Tur det bara är dom som krånglar nu även om dom inte ser fina ut. Huden för övrigt är bra sen nästan 3 år tillbaka med rätt foder vi fick tips om. Underbart! Man ska aldrig ge upp!
Fortsätter att njuta av min semester och hoppas på mera sol!




Kommentera här: